Tuesday, October 16, 2007

Og så videre

Sjekka et av de to andre utkasta, og fant enda et dikt. Dette skrivi på bibelskolen.

Ultralyd

Når magen er stor, og bekymringene mange,
kan ideene inne i hode bli vrange.
Da kan det være greit å ta seg en tur,
for å finne ut hva slags kjønn som ligger på lur.

Jeg bruke eksempelet Turid og Mads,'
som nygyfte hadde tatt skikkelig sats.
Etter to måneder var hun to måneder på vei,
og Mads tenkte i sitt stille sinn: auda.

Men de la på sprang for å rekke klinikken,
etter en rask tur innom H&M butikken.
Da de så at det var en Gutt i magen,
sa Mads: DET redda den dagen.

Så lett kan det være å berike sitt sinn,
Etter at snoppen har gjort delen sin;
er det bare vente på den store magen,
og håpe at legen redder den store dagen.

Jeg må bare beklage innholdet. Men jeg syns det var såpass morsomt at jeg bare fant masse dikt, at jeg ikke kunne la være å legge det ut.

2 comments:

Anonymous said...

Hehe, sjefsdikt :) Skreiv du det på GUS??
Lenge siden sist,Henrik. Kossen går det med deg??

Anonymous said...

Hilsen Beate :)