Tuesday, May 6, 2008

Nytt.

Jeg sitter her. Egentlig klipper jeg plenen, men så var mp3 spilleren tom for strøm. Var i Stavanger i helga, og min gode venn og eks-samboer Carl Steffen inspirerte meg til et innlegg. Sjansen for at noen leser er vel ca 1/20. Men hvem veit.

Så jeg vil bare oppdatere om ting som har skjedd i livet mitt siden jul.
-Vært i stavanger for første gang.
-Vært i Bergen.
-Kjøpt klær. (hvorfor skrive det? STOR begivenhet...)
-Lagt planer for høsten: Studere på MF, bo på Nesodden med fam Berling, Jobbe deltid i systemhus.
-Sett på når Lars Iver skjøt hare.
-Vært på Backstreet Boys-konsert.
-Vinni min først fotballkamp som aktiv fotballspiller.

Det er vel i grove trekk det. Liker det.

Klemzy

8 comments:

Anonymous said...

1/20? Slappa.no. Slappa vi leser bloggen din Guttleif!

Olaves said...

Her har det skjedd mye! Den klesbegivenheten tror jeg kanskje jeg bør ape etter... Begynner å få litt hullete klær nå.

Olaves said...

Stas med konsert.

The Muffin Man said...

Trist innlegg Henrik.

Jeg liker det.

Leiv Magnus said...

Mener da bestemt å huske at du var med den ene kampen vi vant med juniorlaget. :)

Helene said...

oioi, tilfelig at jeg titter innom her, men det var på tide med en oppdaterting fra deg nå :P hehe.
Skjedd litt da, lenge siden jeg har sett deg nå også... Med tanke på at vi bor i samme hus egentlig, så lenge det varer :P
- Helene

Anonymous said...

Grove trekk. Finfint. Det kan jeg like.
Punkt fire er veldig grovy.

Guttleif Lorentzen said...

Det er der du tar feil Leiv Magnus. Vi vant to ganger før jeg dro i Forcen, og begge gangene var jeg opptatt.