Saturday, July 4, 2009

Jeg har vært på farten

Ja, det har jeg, og jeg vil lage en liste over ting som har gjort inntrykk på meg:

  • Jeg har sett gjøk
  • Et svært hyggelig helgeopphold hos Herr og Fru Pedersen i Trondhjem
  • Impulsfisking og overnatting hos Steinar Hallgrim i Oppdal
  • Kosefisking hos Hans Erik med hans snarlig forlovede Mina
  • Oppvartningen på hotell Moshaug!!
  • Dreiebenken jeg også fikk leke med der
  • En nydelig fjelltur i området der
  • En ørret på 1,7 kilo Hans Erik (og Mina) fikk på nevnte tur
  • Harry Hole
  • En nydelig kjøretur over valdresflya
  • Oppvartningen på hotell Tobu
  • Altfor mye sol på telttur
  • Gress
  • At fisken ikke beit (så mange ganger) på vidda
  • At fisken virkelig beit (SÅ mange ganger) på Holmetjenn
  • Soling og bading på 1200 meters høyde
  • En uke der jeg bare har nytt livet
  • Hansi

"Det er feil ordvalg! Dessuten burde det vært spissere! Gress. Gress Greeeeess!" Sitat?

2 comments:

Bjørnar said...

He alltid drømt om å sjå en gjøk! Ej e overmåte misunnelig!

Leiv Magnus said...

Legger merke til at ingen har tatt sitatet, som forøvrig var latterlig enkelt: Uti vår hage 2!
Koz