Wednesday, April 27, 2011

Avverger et jubileum.

Hadde jeg venta tre dager, ville jeg hatt et jubileum. Det er herved avverga. Og til alle dere tusen ivrige følgere der ute: Grunnen til at jeg ikke skriver så mye, er at jeg ikke har ånden. Ordene kommer ikke som rennende vann over fingrene mine og ned i tastaturet, som de gjorde i gamle dager. Men ganske ofte tenker jeg: "Nå kommer det nok et vendepunkt snart." Som feks nå. Nå tenker jeg: "Nå kommer det nok et vendepunkt snart." Snart...

La meg oppsummere for dere det som har skjedd i livet mitt på NESTEN ett år:
-ferdig med skriftlig snekkerskolegang. (litt over et år til svenneprøve)
-Ny personlig harerekord. Skutt 9 denne sesongen.
-Fått en niese og en nevø til. (Trygve og Annette har stått for niesa og Magna og Sindre for nevøen.)
-Kjørt fly sammen med FK Brann
-Vært på finnmarksvidda ei uke
-Alphakurs.
-Vært sykemeldt (delvis) et kvart år.
-Begynt å spille negertromme. (Til evt negere der ute: her bruker jeg ordet neger i aller beste mening)
- Begynt å lære finsk
-Og sist men så langt fra minst: har begynt (og nærmest avslutta) planlegginga av en 5 ukers ekspedisjon med Hansi. Telt, fiskestang, ris, og steikesmør.

Nå starter Real Madrid - Barca semifinale i champions League.

Nå trur jeg det kommer et vendepunkt snart.

No comments: