Wednesday, March 14, 2007

Jasså, jeg harn?

Jeg harn, viser det seg. Verken en artig eller spesielt voksent, spør du meg. Joda, harn på årntli kan være fint det, men på nettet? Helst ikke. Likevel har jeg valgt å bli med, litt for å skrive ting om meg selv, men mest av alt for gleden av å sende den til Leiv Magnus.

Regler:
Skriv 6 ting om deg selv.
Skriv reglene i samme post.
Si fra til 6 stykker at de harn.

1.Hunden min blei 7 år 29. januar, noe som for øvrig er bursdagen til Aneth Fossen. Det tilsvarer ca 45 hundeår (første året er lik 15 menneskeår, mens de øvrige er lik ca 5).

2.Jeg har lest to jente-fjortisbøker fra Teleklubben, med titler henholdsvis "Scenekysset" og "Bare en ferieforelskelse", og blitt ordentlig rivi med. I år...

3.Jeg har lett for å forelske meg på vårparten.

4.Det hender ofte jeg bare dusjer håret, og ikke resten av kroppen, for å se fresh ut.

5.Jeg har sprutbæsj idag.

Sånn det får holde.

Sånn for å følge opp min forrige skrifthaug: Jeg fikk levert.

11 comments:

The Muffin Man said...

Er det derfor det lukter så dritt av guttedassen i 4.etasje idag?

Anonymous said...

Sorry altså. Det var lite voksent av meg (jeg ville jo helst sagt tvibidt vet du). Men opplysningene dine var ikke så voksne heller, så jeg er virkelig sorry. :P

Anonymous said...

Kanskje like greit du gav deg på pkt 5 med tanke på hvordan det utvikla seg... :) snakker vi middags i Oslo snart nå?

mariaceline.wordpress.com

Guttleif Lorentzen said...

Du inviterer, Maria. Vi gleder oss!

Leiv Magnus said...

Og du tror vel kanskje at jeg gidder. Sorry Guttleif.

mo said...

jeg gadd!!

Kirsten N. Namskau said...

Oooo...Jeg har'n så jeg tar'n her, for jeg liker det egentlig ikke.
OK...here goes:

1)Jeg er B-ordet (AKA: BITCH)
2) Jeg bor i Egypt
3)Jeg har en hund som jeg fikk fra et shelter. Sterkt mishandlet, men nå 3 år senere i fin form.
4)Jeg er sjele-glad for at jeg flyttet fra Norge.
5)Jeg har aldri vært o'ntlig syk
6)Jeg er utdannet Steiner skole lærer.

jeg gir'n videre til den som måtte ønske å ha'n

Anonymous said...

Middag torsdag før påske, gutter? Dvs 29. mars så vidt jeg vet. Hva er stemninga?

Jan Egil Reime said...

Konge, punkt nr 5 visste eg ikkje om, d har du ikkje fortalt før. Men eg kunne tenkt meg eit punkt nr 6. Men du e ikkje åleina med å ver i brunst på vårtiå. Føle d e ganske mange som kommer i brunst med ei gong solå e der.

Anonymous said...

Det heter forøvrig TL-klubben... og ja, det er bøker av kvalitet. Må ha vært en utrolig bra person som gav de til dere i innflytningsgave.... koz og klemzzzz

Magna said...

Nå er du bare kjedelig. Her som det var så mye gøy på gang en stund...Men du streiker kanskje fra truger og ski og bøker og moro og aktivitet ennå? (Kritiserer deg på ingen måte. Er innerst inne og ytterst ute litt misunnelig. Hvordan var det på Kaasa? Stille nok? For stille?