Thursday, March 29, 2007

Nattopplæring

Noen av dere har sikkert sett Carl Steffens test. Jeg har naturlig nok latt meg gire opp til et lignende stunt. Men Nå er klokka halv 2, og det er ingen tid for å lage tester. Men min beste og nærmest kilde til datakunnskap drar på påskeferie mens jeg sover imorra tidlig, så jeg ville gjerne lære hvordan man fikk lagt inn en link på bloggen mens han enda var her. Derfor har jeg laga en test-test for å teste å lage test og lagre test og linke til test. Og for å test-teste dere om meg. Nok om mine test-tanker. Her er linken. Og skulle dere lykkes: ikke bli oppblåste. Det var bare en test. Og skulle dere mislykkes: liker du meg ikke eller?

http://www.quizyourfriends.com/quizpage.php?quizname=070329181920-277784&

5 comments:

Anonymous said...

Flaut.

Magna said...

Jeg greide meg med en feil, men den skal du bare være takknemlig for. Den kom nemlig av at jeg tror bedre om deg enn du ser ut til å fortjene, og gikk for 9,8 på 60 m. Ikke fortvil. Det er lenge siden jeg fikk pressa den under 12 sek.

Anonymous said...

vanskelig!

mo said...

Tja.. jeg føler jeg burde scora bedre.. men jeg trodde stort sett bedre om deg og da er det vel ikke så ille? :)

Leiv Magnus said...

Jeg klarte like mye som brodern gett. Hadde jeg ikke trodd. Men synes et par av spørsmålene dreide seg mer om dine personlige meninger enn fakta. Og personlige meninger kan som kjent forandre seg.......

For sikkerhets skyld får jeg lage en quiz selv, så kan du og calle få hakke litt på meg og :P