Friday, April 27, 2007

Kjedelige opplysninger.

Jeg har for tida ikke noen artige ting å skrive, så jeg velger å gå for de kjedelige.


Idag var en dag jeg faktisk ikke hadde så store problemer med å stå opp. Sprøtt. Fikk også en gledelig overraskelse da jeg så meg i speilet. Hadde lagt meg med vått hår, og det var en helt fantastisk sveis. Så jeg valgte å beholde den.


Tok bussen kl 0658 fra Barbøl siden jeg hadde et ærende hos Mor etter skolen. Prata med Sara hele veien. Hun prøvde å få meg til å like Big Bang. Jeg kjøper nok ingen plater, men skrur heller ikke av hvis noen skrur på.


Hadde gresk gloseprøve idag. Hadde 56-57 av 60 rett. Men det blei ikke noen sjokolade av det, for å si det sånn. Men jeg lærte at hvis man drar til Hellas kan man forvente å møte jomfruer.


Leste Bibel på bussen hjem. Sykt stykke i 1 Kong 13 om en Guds mann som mista livet fordi han gikk tilbake på veien han kom fra. Lenge leve oppdageren i oss!

'

Jeg spilte fotball igår, og gjorde mye latterlig.


So long!

7 comments:

Magna said...

Jeg ser helt ærlig ikke hva det bildet skal forestille.

Anonymous said...

Er det en kamel med en russisk lue på?

Guttleif Lorentzen said...

Samma hva det er, det var sånn jeg så ut på håret, okey!

Anonymous said...

Ikke oppdageren i oss; men mer det at når vi først finner ut at kardemommebyloven ikke er så dum, og bare plutselig går tilbake til å være "slemme", så burde vi skjønt bedre.

Anyways, lette etter kongerike for en lama-sitater på google og fant det på din side! Thanks, man! U saved my soul!

Anonymous said...

veldig interessant, takk

Anonymous said...

I will not approve on it. I regard as precise post. Especially the title attracted me to read the intact story.

Anonymous said...

Amiable fill someone in on and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thanks you on your information.