Wednesday, February 21, 2007

Henrik sprenger grenser

Jeg har opplevd en ny ting i helga:

Jeg var ute og gikk på ski. Løypa gikk over fra slette til nedoverbakke. Det var flere ute og gikk der. Da var det jeg opplevde det. Jeg kjørte forbi dem! Jeg rett og slett gled avsted i høyere hastighet enn de andre turgåerene. Da skjønte jeg hva jeg hadde gått glipp av gjennom alle årene med gamle, gode, velbrukte fjellski.

Også har jeg opplevd endel ting jeg har opplevd tidligere også:
-Kakao
-snø
-Sol, blå himmel og nydelig skiføre
-snø, vind, 13 minus og ikke fullt så nydelig skiføre
-kjempedag i kvitfjell
-muskler som tydlig sier fra at de ble brukt dagen før

Imorra har jeg en dobbelttime i jazzballett. Er jeg heldig, kan det hende jeg får lagt ut noen bilder av det her, men jeg tviler. Trur jeg skal spørre Maja om hjelp. Hun kan det med data.

3 comments:

Anonymous said...

Spurte du om hjelp nå? Og var det (spørsmålet) rettet til meg i så fall?

Magna said...

ÅÅÅÅ. Var jeg bare der! Henrik som danser jazzballett er antakelig et syn av den typen som fremdeles vil dukke opp i drømme når jeg er 70.

Bergljot said...

Henrik! Det er tydelig at det er skikkelig in med blogg for tida.. :)jeg lover å lese hver eneste overskrift du skriver!! (viktig å ikke overdrive vettu). lenge siden sist! ikke så lenge til neste gang, kanskje?