Thursday, February 15, 2007

Omsider ekte nyheter!

Ja, det er sant! Det har skjedd noe nytt i livet til Henrik. Jeg skal bli pappa!!
Det var ikke helt sant. Eller, det var ikke sant i det hele tatt, og jeg angrer på at jeg skreiv det, for nå blir nyheten satt fullstendig i skyggen av løgnen. Bitter...
Men uansett. I Januar sendte jeg inn søknad om å få delta i 71 grader nord. Og trur du ikke døm ringte meg og sa at jeg var plukka ut til å få komme på intervju. Trur du det ikke? Det er faktisk det som har skjedd.

Dette overraska meg noe, egentlig, for vi ble bedt om å sende med bilder av oss selv.

Nå er det ikke det i seg selv som gjorde at jeg blei overraska. Kanskje tvert imot! Jeg syns svært godt om mitt eget utseende, og mener jeg har en gutteaktig sjarme. Nei, det var det at det var et ganske begrensa utvalg av bilder på denne dataen. Jeg legger ved noen av bildene jeg faktisk sendte med i søknaden.

10 comments:

Leiv Magnus said...

Fantastisk. Utrolig. Av mangel på flere superlativer velger jeg å stoppe på de to. Men det skal være sagt, at dersom du ikke kommer på tv nå skal jeg sende skriftlig klage til TVNorge. De skal være bra humørløse i det styret der, hvis de ikke gir deg sjansen.

The Muffin Man said...

Og hvis du faktisk kommer med, så LOV meg å ta med deg noen av de kostymene du har på bildene.
Synes du er riktig å attraktiv i den "bestemor- kjolen"

Anonymous said...

Henrik :) Gøy at du blogger da! Jeg gleder meg til mer underholdende lesning!
Lykke til på intervju :)
God helg!

Line said...

morsomt, så er jeg blitt blogger og da finner jeg så mange artige folk på nett. Jaja, så sitter vi her foran hver vår pc. Lykke til på intervjuet og så får du heller nyte onkelrollen litt til før du hiver deg ut på papparollen...

Anonymous said...

Men... jeg får ikke dra til sverige, men du får reise til nordkapp? Hva slags kvinnefiendlighet er dette??

Magna said...

Hva var problemet med bildene? Jeg syns da absolutt din gutteaktige sjarme kommer til sin rett. Men jeg mener du absolutt må spille med åpne kort overfor TVN. De satser jo åpenbart på å hanke inn en representant for alternative legninger i hver sesong, og jeg mistenker innerst inne at du er årets håp i så måte. Et alternativ er kanskje å gå inn i rollen med hud og hår. Det er dog lett å bli avslørt, og da ryker nok både håret og huden rett ut.

Anonymous said...

haha! :D

Elisabeth said...

Henrik, hvis du blir med i 71' nord lover jeg å (for første gang) følge med på det! Fin layout på bloggen din, forresten.

Anonymous said...

du er så kjekk min venn!! skjønner godt de ville intervjue deg, de må jo ha med litt av varje, og du kan vel muligens kvalifiseres som varje ? lov ya!

Magna said...

Jeg er sur på deg fordi du ikke har link til meg her. Tenk deg nøye om: Du vil vel ikke ryke uklar med the controller of the oslo-bed???