Monday, February 12, 2007

Milepæl (antakelig...)

Jeg tror jeg de tre siste dagene har gjort noe jeg aldri noensinne vil gjøre igjen i livet. Sannsynligvis i hvert fall. Det føles godt. Noe er bak meg.

Jeg har hver dag de siste tre dagene spist tiur til middag. Tiur. Denne enorme fuglen som av og til får pulsen til å øke med over hundre prosent på et sekund. Som er så stor og så vanskelig å se. Som er kjent som et av de vanskeligste jaktbyttene i norge. Jeg har hørt at man i gjennomsnitt har hellet med seg på ca 1 av 100 turer når man vil ha tiur. (kilde: Hansi)

Det smakte skikkelig godt!

Et godt måltid tiur, her vist i 3 faser av måltidet: før, rett før og etter.

     
 
 

3 comments:

Leiv Magnus said...

Pussig nok hevder du å hete Guttleif Lorentzen, mens bloggen din heter "Bloggen til Henrik". Jaja, det er forsåvidt ikke poenget mitt. Du, Henrik (eller Guttleif), er et meget friskt pust i en ellers tafatt og uinteressant bloggverden. Jeg tok meg selv i å le høyt av flere av frasene dine. Du har gjort deg fortjent til en STOR link på bloggen min. Kooooos.

The Muffin Man said...

Hei kjære!
Deilig å se deg godt etablert i blogverdenen.
Men må nok meddele at bannanbloggen er ute av funksjon. Men har kommet med en ny blog på markedet. Der ligger også en link til deg, slik at dine kommentarer på bloggen kan bli mange!

Guttleif Lorentzen said...

Takk til dere begge. Dere er til stor glede og oppmuntring